INNOWACJE w roku szkolnym 2020/2021
- Wychowanie komunikacyjne – wdrażanie najmłodszych (w kl. 1-3), jako bezpiecznego uczestnika ruchu drogowego, do właściwych zachowań na drogach (L. Furdykoń) - kontynuacja;
- Zabawy z matematyką – zajęcia pozalekcyjne ukierunkowane na kształtowanie myślenia matematycznego w formie gier i zabaw (R. Podolak) - kontynuacja;
- Twardy niczym Stal – uatrakcyjnianie lekcji wychowania fizycznego poprzez udział sportowców (P. Satora) - kontynuacja;
- Elementy języka migowego w nauczaniu religii (T. Gruca);
- Film, muzyka, gry i zabawy jako skuteczne narzędzia w nauce języka angielskiego (I. Durejko);
- Stalove lekcje – realizacja zajęć sportowych w nawiązaniu do treningów zespołu siatkarzy (P. Potoczak) - kontynuacja;
- Żyj zdrowo i aktywnie - zajęcia sportowe promujące zdrowy styl życia(A. Król-Kassan)
- Poznaję, widzę, opisuję - innowacja metodyczna w klasie I (E. Szewczak)
- Czytam z klasą, lekturki spod chmurki – międzynarodowy projekt edukacyjny wspierający rozwój czytelnictwa wśród uczniów klas I-III (J. Bury, A. Lenartowicz)
- Lubię grać i gadać z Tobą – autorskie gry „memory” w kształtowaniu i rozwijaniu spontanicznej komunikacji u ucznia w spektrum autyzmu, przy pomocy komunikacji wspomagającej i alternatywnej AAC (B. Dębicka-Szpara)
- Z językiem angielskim dookoła świata - kultura państw anglojęzycznych (I. Durejko)
- Zabawa czy nauka? Gry i zabawy utrwalające w edukacji wczesnoszkolnej (A. Stolarczyk)