Dyrektor szkoły
mgr Agnieszka Kret
godzina dostępności - wtorek 14.15-15.15
`````````````````````````````````````````````````
tel. 77/4332261
Wicedyrektor szkoły
mgr Monika Baj
godzina dostępności - wtorek 15.10 -16.10
mgr Tomasz Hilenbrand
godzina dostępności - wtorek 7.45-8.45
```````````````````````````````````````````````
tel. 77/4332261
Zasady przyjmowania skarg i wniosków w Szkole Podstawowej nr 3 im. Janusza Korczaka w Nysie
- Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez pracowników Szkoły Podstawowej nr 3 w Nysie, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
- Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia pracy szkoły, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb.
- O tym, czy pismo jest skargą albo wnioskiem, decyduje treść pisma, a nie jego forma zewnętrzna.
- Skargi i wnioski przyjmowane są przez pracowników sekretariatu, a rozpatrywane przez dyrektora lub wicedyrektora szkoły.
- Skargi lub wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu, w którym zamieszcza się datę przyjęcia skargi lub wniosku, imię, nazwisko i adres zgłaszającego, zwięzły opis treści sprawy, protokół podpisuje wnoszący oraz przyjmujący.
- Skargi i wnioski przyjmowane są codziennie w godzinach pracy sekretariatu, tj. od 7:00 do 15:00.
- Dyrektor szkoły (lub wicedyrektor szkoły) przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki w godzinach od 11:00 do 14:00 lub – po uprzednim uzgodnieniu – w innym ustalonym terminie.
- Skargi lub wnioski załatwiane są bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
- Podczas rozpatrywania skarg oraz wniosków zastosowanie mają przepisy: ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.), rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. nr 5 poz. 46)